Pozor na firmu KÁVOVARY BURIAN s.r.o. oprava kávovaru Brno

 Jsem v šoku z arogantního přístupu a přístupu k zákazníkům pana Buriana, který má firmu KÁVOVARY BURIAN s.r.o. a opravuje kávovary pro Brno na Palackého třídě 108, Brno-Královo Pole.

Vyjadřuji se k události a následkům, které se odvíjí od "opravy kávovaru a nádobky na vodu" provedené firmou KÁVOVARY BURIAN s.r.o., osobně panem Martinem Burianem, na základě faktury č. PC21123 ze dne 23.06.2021. Oprava kávovaru byla realizována v Brně.

Pane Buriane, "oprava" nádobky na vodu tmelem, způsobila nevratné poškození věci = nemožnost dalšího používání nádobky na vodu z důvodu rozpouštění Vašeho tmelu uvnitř nádobky kávovaru a následnou kontaminaci celého kávovaru. Tmelu, který jste do vnitřního rohu nádobky umístil právě Vy a ten byl v přímém kontaktu s vodou v nádobce. Nutno také upozornit na to, že jsem žádnou takovou opravu nežádal a na tuto skutečnost jste mě upozornil až při předání, stejně tak jako jste nerespektoval původní ústní dohodu, že provedete diagnostiku za pár stovek a před opravou mě budete informovat o předpokládané ceně za opravu. To se také nestalo a postavil jste mě až před hotovou věc, čili opravu za 3.231 Kč. Tohle jednání určitě nepřidává na Vaší profesionalitě a vzbuzuje jisté pochybnosti o vaší kompetenci, stejně jako Vaše odpověď na mou otázku v telefonu, jakou značku tmelu jste použil a Vaše odpověď "Už si to nepamatuji".

Upozornění na závadu jsem nejprve provedl telefonicky. S více arogantním přístupem jsem se ještě nesetkal, pan Burian se bránil, že za nic nemůže, že tu nádobku opravit musel, jinak by nevyzkoušel kávovar apod. Absolutně na sebe nechtěl vzít odpovědnost za to, že použil nevhodný tmel do míst, kde se uvnitř nádobky napouští voda a tato voda pak tmel rozpouští. Vzdal jsem tedy tento způsob komunikace, protože to nikam nevedlo a napsal jsem reklamační email, který jsem poslal na sídlo pobočky v Brně.

Na ten mi bylo odpovězeno opět velmi arogantně, kdy pan Burian nebere žádnou odpovědnost za jím provedenou "opravu". Tohle je celé špatně.

-----   -----   -----   -----   -----

TEXT EMAILU:

Dobrý den pane Novák,

na základě našeho tel. hovoru, jsem si zpětně vyhledal objednávkový list a fakturu a prasklá nádobka nebyla předmětem servisu. Kávovar jsem od vás převzal v rozloženém stavu v krabici a abych byl schopen kávovar opravit, musel jsem nádobku kterou jste donesl již prasklou, slepit. Bez toho by oprava nebyla možná. Na tuto skutečnost jsem vás při převzetí upozornil. Vaše poškozená nádobka, tedy nemůže být předmětem reklamace.

-----    -----   -----   -----   -----   

Pane Buriane, tohle nedává žádný smysl. Nemůžete se přece zbavit odpovědnosti ze špatně provedené opravy, díky které Váš zákazník pak několik měsíců pije kontaminovanou vodu z kávovaru nevhodně použitým tmelem. Vaše argumentace je úplně mimo. Že jste musel opravit nádobku, jinak byste kávovar neopravil chápu, ale to, že jste ji opravil nekvalitně, to už se Vás netýká?

Kontaktoval jsem konkurenční firmu, která opravuje kávovary a ta mi potvrdila, že se tmel dovnitř nádoby nedává, dává se zvenku a navíc jim bylo divné, jakto, že se ten Váš tmel začal tak rychle rozpouštět do vody.

Pokud si myslíte, že lze takto jednat v obchodě a zákazníci si to mezi sebou neřeknou? Že mě můžete neoficiálně poslat do určitých míst? Tak vězte, že jste velmi na omylu a o svou zkušenost s Vámi se podělím s ostatními zájemci o opravu kávovaru, abych je před Vašimi praktikami včas varoval.

Přikládám fotografie aplikovaného tmelu panem Burianem. Závadu jsem objevil až po 2 měsících používání, když se na hladině s vodou začaly tvořit nečistoty z tmelu, které jsem nejprve považoval za prach zvenčí. Nikoli, byl to tmel, který jsem několik měsíců pil.

Tuto zkušenost s panem Burianem nemám jen já. S fušerskou firmou KÁVOVARY BURIAN s.r.o. a vrchním hochštaplerem Martinem Burianem už nikdy víc!

Přikládám fotografie kávovaru a faktury, aby nebylo pochyb o tom, že zakázka proběhla.










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu