úterý 7. ledna 2014

Podnikání s úsměvem

Dobrý dojem je silnější než nejlepší email marketing

Dnes vám ukážu praktický příklad, co se mi dnešní ráno stalo. Před chvílí mi volala nějaká paní, že se jí máme přijít podívat na ty okna. Ihned mi bylo jasné, že paní volá na špatné číslo, které ji prý dala služba 1188. V této chvíli jsem mohl zavěsit. Neudělal jsem to. Pro paní jsem na internetu našel číslo na firmu, kterou hledala, dokonce jsem objevil zdarma číslo 800 XXX XXX. Paní byla velmi vděčná a já měl dobrý pocit.


Mohl jsem zavěsit už dřív, ale celá taková pomoc trvala asi 1 minutu. Dobrý pocit mám ještě nyní. Není lepší se v tom pracovním shonu zastavit a vzájemně si pomoci? Následně jsem poslal email dané firmě, kterou paní hledala, že jsem na ně přesměroval jejich klientku a informoval je, že info-služba 1188 má zřejmě neaktuální informace na jejich firmu. Takže tu máme dva pozitivní dojmy, které popisují malý příběh, který stojí za zmínku. O takových drobných laskavostech se lidé mezi sebou baví, ne o vašich reklamních emailech - ty jdou vždy do spamu.